Archívum

Friss topikok

  • cassiopeia: kuldetesre keszen allsz remelem. minden bizadalmunk benned van. (2008.05.26. 14:17)
  • fxg: blokkolnám! (2008.05.24. 15:01) cylonite

Űrhernyó

Ezredes, a Föld megmentésre szorul! Galaktikus spektrumon keresztül sugározzuk nektek ezt a zenét:

free music
Olvassátok, tanuljatok belőle!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

ziplite

2008.05.25. 22:58 | ziplite | Szólj hozzá!

Címkék: bemutatkozom

Üdv néktek halandók!

Nevem Ziplite. Kicsit késve jelentkezem, mert technológiátok egyszerűsége fejtörést okozott párunknak, hogy is tudnánk lefordítani nyelvszerűségetekre eme információkat.

Én egy szellem vagyok, ezért is csodálkozhatsz, ha csak valami ködöt látsz.
Valaha én is közétek tartoztam, míg gonosz Geoiopedioszédánoszkolakojoidok lakói el nem raboltak és mindenféle dologra használtak. Átneveltek, dolgoztattak, kínoztak..de szerencsémre nem csak rossz szándékú lények vannak az univerzumban. Így találkoztam barátaimmal, akik megmentettek. Cylonite-nek és dzsonidzsí-nek köszönhetek mindent. Prof. dr. minuhartuzius glakopivalter vett a gondozása alá, aki beültetett engem egy gépbe, így most egy félig mesterséges intelligenciával megáldott lény vagyok. Ötvözöm az élő kreatívitást és a gépek gyorsaságát. Mentoromnak vagyok állandó jobbkeze, a műszaki tudományok hozzáértő doktorandusza.
Vigyázz, légy igazságos és jószándékú, mert a gépet, amin keresztül most nézel engem, bármikor egy igazságszolgáltató, jóvánevelő szerkezetté programozom..

A bejegyzés trackback címe:

https://urhernyo.blog.hu/api/trackback/id/tr9487353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása